loading...
dfdfdf
fdfdfdf بازدید : 36 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تیم گیگ کلوب برای گسترش کارهای خود از کسانی که مایل به همکاری هستن دعوت می کند.افراد داوطلب در  فرم تماس با ما نام کاربری و رمز دلخواه خود را اعلام کنند تا ما هم با همان مشخصات شما را به جز نویسندگان اضافه کنیم.
تذکر:نویسندگان باید از نوشتن مطالب غیر اخلاقی یا هر چیزی که باعث فیلتر شدن وبلاگ می شود خودداری کنند و همچنین مطالب باید کاربرپسند باشد.
در ضمن افراد نویسنده در مورد همین موضوعاتی که در وبلاگ موجود است مطلب بنویسند.باتشکر
fdfdfdf بازدید : 52 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

UCBrowser 8.03 | مرور صفحات وب بدون محدودیت


بدون شک در جامعه امروز  یکی از برنامه های ضروری برای هر گوشی تلفنهمراه یک مرورگروب  قدرتمند است.

نرم افزار UCBrowser یک مرورگر قدرتمند جاوا با عملکردی شبیه نرمافزار معروف اپرا مینی می باشد.با این نرم افزار شما قادر خواهید بود بدون هیچمحدودیتی صفحات وب را مرور کنید، صفحات دلخواه را ذخیره کنید و دانلود های خود رااز سر بگیرید. استفاده از این نرم افزار کاملا رایگان است.

+ برخی  قابلیت هاینرم افزار:

- مرور چند صفحه به صورت همزمان در تب های مختلف

- گرافیک نسبتا خوب و محیط کاربری مناسب

- اتصال به اینترنت از طریق GPRS و Wi-Fi

- پشتیبانی از زبان فارسی

- سرعت لود بالا

- تنظیم نمایش یا عدم نمایش تصاویر و تغییر کیفیتآنها برای بالا بردن هر چه بیشتر سرعت

- صف دانلود نامحدود و دانلود تا سه فایل به طورهمزمان

- قابلیت از سر گیری دانلود فایلها

- سازگاری با گوشی های صفحه لمسی با هر نسبتابعادی

- آپدیت و به روز رسانی آسان و سریع 

و...

شما می توانید این برنامه کاربردی را به طورمستقیم از گــــیگ کلــــوبدانلود کنید.

نکته :برای اجرای نرم افزار برای اولین بار باید به اینترنت متصل باشید.

دانلود با حجم 427کیلوبایت

fdfdfdf بازدید : 44 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تا به حال به این فکر کرده اید چرا بعضی نشانها و المان ها بطور مکرر تکرار میشوند!
آیا از فراماسون اطلاعاتی دارید؟!
آیا میدانید چرا این مستند بارها با توجه به بازدید بسیار از سایت های اجتماعی پاک شده است؟
پیشنهاد میکنم این مستند جنجالی را حتما دانلود کنید.
(قسمتها به مرور اضافه میشوند)
دانلود زیرنویس فارسی (تمامی قسمتها)

-مقدمه
-قسمت اول
-قسمت دوم
-قسمت سوم
-قسمت چهارم
fdfdfdf بازدید : 48 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بهترین، دقیق ترین و قوی ترین مرورگر اینترنتی

با مرورگر فایرفاکس آشنایی دارید. سایت سافت گذر این مرورگر پیشرفته را به شما توصیه می کند و در تلاش است که همیشه آخرین نسخه آن را جهت دانلود برای مخاطبان خود فراهم کند. بیشتر اوقات Update این نسخه به نسخه جدید مناسب نیست و به دلیل پایین تر بودن حجم خود برنامه از حجم فایل Update بهتر است نسخه جدید آن را دانلود کنید تا بعد از نصب مجدد ویندوز و برای نصب روی ویندوزی دیگر از آن استفاده کنید.

 

دلایل استفاده از مرورگر Mozilla Firefox :

1- جستجوی آنی صفحات

2- امکان جستجوی سریع در سایتهای مختلف از طریق نوار جستجو

3- امکان استفاده از افزونه های قدرتمند و متنوع

4- محافظت از شما در مقابل سایتهای مخرب

5- کنترل بهتر پلاگین های مرورگر

6- امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس سیستم شما

7- شناسایی سایتهای جعلی

8- امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی

9- دارا بودن نرم افزار مدیریت دانلود درونی به همراه امکان ادامه دانلود فایل

10- دارا بودن نسخه های مختلف برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مکینتاش

و ....

نکات:

1- این نسخه بر روی نسخه قبلی نصب می شود و آن را Upgrade می کند.

2- Add-ons های ناسازگار به صورت خودکار غیر فعال می شوند و باید منتظر ارائه نسخه جدید آنها برای استفاده مجدد در مروگر خود باشید. 

3- نسخه‌های آزمایشی مشکلاتی دارند و جهت استفاده‌ی دائم توصیه نمی‌شوند.
fdfdfdf بازدید : 29 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

احتمالا با فناوری تاندربولت و توانایی آن در انتقال اطلاعات با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه آشنا هستید؟ فناوری که توسط اینتل توسعه یافته و به همین خاطر به نظر می رسد این شرکت با توسعه USB 3.0 مشکل دارد و ترجیح می دهد تاندربولت جایگزین آن بشود.

اما از طرف دیگر AMD هم با اینتل رقیب است. بنابراین حالا این شرکت هم وارد گود رقابت شده و فناوری به نام Lightning Bolt معرفی کرده است.

همانطور که می بینید حتی نام گذاری هم به شدت از Thunderbolt الهام گرفته. احتمالا به یاد دارید که اینتل نام اولیه تاندربولت را Light Peak گذاشته بود؟

به هر حال از دعوای نام گذاری که بگذریم Lightning Bolt شرکت ای ام دی هم یک پورت انتقال اطلاعات پرسرعت است که پیاده سازی ارزان قیمت روی کامپیوترهای شخصی را هدف گرفته است.

شکل آن مانند پورت های mini-DisplayPort است و از نظر سرعت انتقال اطلاعات هنوز مقایسه ای در دست نداریم. اما ای ام دی می گوید پیاده سازی تاندربولت روی کامپیوترها گران تمام می شود و پورت این شرکت با هدف انتقال سریع اطلاعات با قیمت بسیار ارزان تر طراحی شده است.

ای ام دی می گوید کار طراحی فناوری اش را تا پایان امسال تمام خواهد کرد و آن را وارد بازار می کند. هر چند به نظر می رسد در این مورد نسبت به اینتل عقب باشد. چرا که تاندربولت هم اکنون بیشتر از یک سال است بر روی کامپیوترهای اپل به کار می رود و چند ماهی نیز هست که شاهد ورود آن به کامپیوترهای شخصی و اولترابوک ها هستیم. حتما به یاد دارید که اینتل خبر از فراگیری تاندربولت از سه ماه دیگر روی کامیپوترها داده بود؟

فعلا رقابت شرکت ها به پورت ها هم کشیده شده است. USB 3.0، تاندر بولت و حالا Lightning Bolt شما کدام یک را انتخاب می کنید؟

fdfdfdf بازدید : 86 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Genre: Animation | Comedy | Family
IMDB rating: 8.1/10
Directed by: Nathan Greno, Byron Howard
Starring: Mandy Moore, Zachary Levi, Donna Murphy

Release Name: Tangled.2010.DVDRiP.XviD-AHole
Size: 700 MB
Video: XviD | 640 x 352 | 25.000 fps
Audio: English | MP3 | 126 VBR
Runtime: 1h 36m        
http://www.imdb.com/title/tt0398286/
fdfdfdf بازدید : 31 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

به گزارش قانون، چند روز پیش نمایندگان مجلس طرحی را به تصویب رساندند که استفاده از تجهیزات دریافت ماهواره ۶ ماه تا ۲ سال حبس، جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا و تا ۷۴ ضربه شلاق مجازات دارد.

هر چند در سال جاری یکی از طرح های نیروی انتظامی جمع آوری بشقاب ماهواره ها از پشت بام ها بود و مخالفان و موافقانی داشت، اما در نهایت این طرح مانند سال های گذشته محکوم به شکست بود و نتوانست مردم را از استفاده مجدد آن باز دارند.

اگر نگاهی به قوانین تصویب شده در ۱۷ سال گذشته درباره استفاده از تجهیزات ماهواره کنیم، به این نتیجه می رسیم که نیمی از مردم جامعه ما مجرم هستند. در واقع بر کسی پوشیده نیست که ماهواره در بیشتر خانواده های ایرانی جای خود را باز کرده است و این قوانین تغییری در رفتار مصرف کنندگان نداشته است.

از ۱۷ سال پیش تاکنون

از سال ۷۳ تاکنون قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره تغییری نکرده است. این قانون دارای ۱۱ ماده است و آیین نامه اجرایی آن هم در ۱۴ ماده تصویب شده است. به موجب ماده ۹ قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره استفاده کنندگانِ ماهواره علاوه بر ضبط و مصادره اموال به مجازات نقدی از یک میلیون تا سه میلیون ریال محکوم می شوند.

ضمن اینکه حمل، نگهداری، نصب و تعمیر تجهیزات دریافت از ماهواره ممنوع و کسانی که چنین عملی انجام می دهند به مجازات نقدی از یک تا پنج میلیون ریال محکوم می شوند. همچنین به موجب ماده ۸ این قانون، واردکنندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات دریافت از ماهواره علاوه بر ضبط و مصادره اموال، ده تا یکصد میلیون ریال مجازات می شوند.

در ابتدای اجرایی شدن این قانون یعنی ۱۷ سال پیش، ماهواره کم کم وارد خانه های ایرانی شده بود، اما در حال حاضر همه چیز تغییر کرده است. دنیای ارتباطات و استفاده از این تکنولوژی به قدری با زندگی روزانه مردم عجین شده که این نوع قانونگذاری توسط بسیاری از منتقدان مورد قبول واقع نشده و براین باورند که باید راه حل اساسی تری پیدا شود.

واقعیت این است که روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان از ماهواره افزوده می شود و در این ۱۷ سال هم این قانون نه تنها بازدارنده نبوده بلکه مردم به راحتی از آن سرپیچی کرده اند.

برخی از کارشناسان حقوقی به ناکارآمد بودن قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات ماهواره ای معتقد هستند و بر این باورند که در عرصه ارتباطات جمع آوری تجهیزات ماهواره ای مانند این می ماند که به دلیل استفاده مردم از اینترنت، کامپیوترها را از خانه مردم جمع کنند.

به هرحال نمایندگان در آخرین روزهای مجلس هشتم قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات ماهواره سفت و بسته تر کردند به امید اینکه تغییری در رفتار مصرف کنندگان ایجاد شود.
fdfdfdf بازدید : 42 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Windows 7 Manager یک ابزار سیستمی هست که شما را در بهینه سازی، تنظیم و پاکسازی ویندوز 7 یاری میکند. این نرم افزار سرعت و امنیت سیستم شما را بالا برده و به شما این امکان را میدهد تا به آسانی ویندوز 7 خود را متناسب با سلیقه خودتان تغییر دهید!

ویژگی ها
اطلاعات سیستم: اطلاعات جزئی سخت افزارهای موجود بر روی سیستم را با این نرم افزار دریافت کنید. این نرم افزار قابلیت نمایش تمامی پردازش های فعلی سیستم را به صورت جزیی دارا می باشد.
بهینه سازی: سیستم خود را برای سریع تر بالا آمدن و خاموش شدن تنظیم کنید! با اعمال تنظیمات سخت افزاری قدرت و کارایی سیستم خود را افزایش دهید.
پاک سازی: این نرم افزار با نمودار هایی که در اختیار شما قرار میدهد به شما این امکان را میدهد تا از آنچه در هارد دیسک شما قرار دارد اطلاعات جزیی در دست داشته باشید و نسبت به حذف و یا جابجایی اطلاعات خود اقدام کنید!

fdfdfdf بازدید : 64 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


اگه دلتون می خواد فایلهاتونو تو یک سایت مطمئن آپلود کنید بهتر است که از این  سایت استفاده کنید.امکان آپلود عمومی و خصوصی و تا سقف 199 مگابایت را نیز داراست.فرمت های که برای آپلود پشتیبانی می شود عبارت است:

.MKV, .JPG, .JPEG, .GIF, .PNG, .BMP, .ICO, .PSD, .RAW, .TGA, .TIF, .TIFF, .DXF, .DWG, .CPT, .CDF, .PDF, .SWF, .FLA, .DOC, .DOCX, .PPT, .PPTX, .XLS, .XLSX, .GZ, .BZ2, .FLV, .SWI, .CSS, .MP4, .3GP, .AVI, .DAT, .WMV, .OGG, .ZIP, .RAR, .JOE, .JFIF, .DIB, .IMG, .AAC, .IFO, .SRT, .SUB, .PLS, .ASF, .TXT, .BZ2, .SCR, .FON, .JSK, .TTF, .RMBV, .AVO, .XML, .DIVX, .SISX, .JAR, .JAD, .TAR, .MP3, and .TORRENT

 
fdfdfdf بازدید : 31 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پیش بینی ستاره شناسان:
2012 ملک عبدالله می میرد و آل سعود پایان می یابد


عربستان پس از سقوط آل سعود به چند تکه تبدیل خواهد شد. «پل ملک فهد» نیز که تنها راه ارتباط زمینی میان عربستان سعودی با بحرین است، در این سال از وجود محو خواهد شد.

fdfdfdf بازدید : 43 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شرکت Henge Docks در نمایشگاه CES 2012یک داک به درد بخور را معرفی کرده که حسابی کاربران مک بوک ایر را سرشوق خواهد آورد. از حالا همه دارندگان مک بوک ایر باریک اندام می توانند خوشحال باشند که با یک ابزار جانبی ساده کامپیوتر رومیزی هم خواهند داشت. این داک برای هر دو نوع مک بوک ایر ۱۱ و ۱۳ اینچ تولید خواهد شد. بر روی این داک شما بدون هیچ دردسر و تنظیم اضافه ای، پورت های یو اس بی و Mini Displayportرا در اختیار خواهید داشت.از همین حالا در سایت این شرکت می توانید برای پیش سفارش هر دو نوع این داک ها با قیمت ۵۵ و ۶۰ دلار اقدام کنید.
fdfdfdf بازدید : 54 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


مایکروسافت دیروز در نمایشگاه CES از آمدن نسخه HTML 5 بازی محبوب Cut The Rope برای اینترنت اکسپلورر ۹ خبر داد. اگر از کاربران تلفن های هوشمند باشید قطعا نام این بازی برای شما آشناست. کمپانی سازنده این بازی (zeptoLab) در همکاری خود با مایکروسافت این بازی را با ۲۵ مرحله برای علاقه مندان عرضه کرد.

گبی هگبرت، مدیر تیم اینترنت اکسپلورر در انگلستان، توضیح داد که اپلیکیشن های تحت وب قسمتی از زیبایی های آخرین نسخه مرورگر مایکروسافت هستند که قرار است به پیشرفت وب کمک کنند. مایکروسافت در گذشته نیز از عرضه این بازی برای ویندوز ۸ خبر داده بود.

به نظر میرسد این تلاش مایکروسافت پاسخی به رقیب خود یعنی گوگل کروم و اجرای بازی Angry Birds بر روی آن مرورگر باشد. در نهایت اگر از طرفداران سرسخت این بازی هستید با pin کردن وبسایت آن به مرورگرتان می تواند از ۷ مرحله اضافه تر نیز بهره مند شوید.

البته برای بازی کردن نیاز نیست حتما از اینترنت اکسپلورر نسخه 9 استفاده کنید. کافی است با یکی از مرورگرهای مدرن که از HTML5 پشتیبانی می کنند، به وب سایت بازی سر بزنیدو از این بازی اعتیاد آور لذت ببرید. این روزها می توانید در کنار خواندن اخبار نمایشگاه CES در نارنجی، با بازی Cut the Ropeهم حسابی سرگرم شوید.

fdfdfdf بازدید : 27 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


چندی پیش شاهد لو رفتن ویدیوی کوتاهی از اولترابوک جدید HP با نام Spectre و شایعاتی در خصوص مشخصات آن بودیم. و حالا شرکت اچ پی بالاخره در CESبه معرفی این اولترابوک مرموز و زیبا پرداخته است. به نظر می رسد که Spectre نسل جدیدی از محصولات اچ پی در دنیای لپ تاپ های فوق نازک باشد. بخش پشتی صفحه نمایش (درب) این اولترابوک از جنس شیشه بوده و صفحه نمایش HD آن رزولوشن 1600 در 900 پیکسلی دارد. پورت های خروجی آن شامل HDMI، یو اس بی 3‪.‬0 و mini Displayport هستند. البته برخی از منابع از وجود پورت تاندربولت در این لپ تاپ و همچنین باتری ۹ ساعته آن خبر می دهند.

شیشه پشت درب آن از نوع گوریلا گلاس بوده و قرار نیست که به این راحتی شکسته و یا خش بردارد. شما می توانید این مدل جدید سری انوی را که به یک SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم مجهز شده، به قیمت ۱۴۰۰ دلار خریداری کنید. البته در صورت نیاز می توانید حافظه داخلی آن را تا ۲۵۶ گیگابایت هم افزایش دهید. اولترابوک جدید اچ پی با سیستم صوتی Beats و پردازنده های اینتل Core i5 و i7 از فوریه به بازار عرضه خواهد شد.


fdfdfdf بازدید : 39 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


در CESامسال، Acer قصد دارد با عرضه Aspire S5، حسابی جایگاه خود در بازار اولترا بوک ها را تثبیت کند.این گجت ۱۳.۳ اینچی، نازکترین اولترا بوک دنیا با این اندازه صفحه نمایش بوده و کمتر از 1350 گرم وزن دارد. ضخامت اسپیر اس 5 حداکثر به 15 میلیمتر می رسد. بدنه این لپ تاپ از آلیاژ منیزیوم-آلومینیوم و به رنگ عقیق سیاه بوده، به پورت های HDMI، یو اس بی 3‪.‬0 و تاندربولت! مجهز است. این اولترابوک مجهز به SSD و پردازنده سری Core اینتل، قرار است از نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه شود. اما هنوز چیز بیشتری درباره جزئیات فنی و قیمت آن نمی دانیم.




fdfdfdf بازدید : 41 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


شرکت اپل ممکن است از شرکت سازنده عروسک‌های استیو جابز شکایت کند.

به تازگی عروسک‌هایی از سوی شرکت چینی اینیکونز به بازار آمده است که شباهت بسیار زیادی با استیو جابز ـ بنیانگذار فقید شرکت اپل ـ دارد و گفته می‌شود که این عروسک شبیه‌ترین عروسک به جابز در جهان است.

تولید این عروسک اعتراض مسوولان شرکت اپل را به همراه داشته است و آن‌ها به شرکت چینی در خصوص انجام اقدامات قانونی هشدار داده‌اند.

شرکت چینی اینیکونز دریافت نامه اعتراضی از سوی اپل را تائید کرده است.

یک وکیل آمریکایی در این باره می‌گوید: شرکت چینی ایمیکونز قوانین مربوط به حق تبلیغات افراد را نقض کرده است، قانونی که استفاده از تصاویر، صدا و دیگر ویژگی‌های افراد را بدون اجازه آن‌ها ممنوع می‌کند.

وی تصریح کرد: از آنجا که استیو جابز در کالیفرنیا زندگی می‌کرده است، شخصیت وی توسط قانون “حقوق افراد معروف” محافظت می‌شود و این قانون تا ۷۰ سال پس از مرگ وی پابرجا خواهد بود.

منبع : ایسنا


fdfdfdf بازدید : 35 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


براساس آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران، از کل ۷۴٫۸ میلیون نفر جمعیت کشور، ۱۱ میلیون نفر کاربر اینترنت بوده‌اند.

نتایج طرح آمارگیری از کاربران اینترنت در سال ۱۳۸۹ نشان می‌دهد، از مجموع ۲۰٫۳میلیون خانوار کشور، ۴٫۳میلیون خانوار (۲۱٫۴درصد)، در محل سکونت به اینترنت دسترسی داشته‌اند. این سهم برای خانوارهای شهری کشور ۲۷٫۳ درصد و برای خانوار‌های روستایی کشور ۴٫۹درصد بوده است.

آمارهای جدید نشان‌دهنده وضعیت پرمخاطره‌ای است که در مسیر توسعه اینترنت در کشور وجود دارد. در‌حالی‌که مسوولان وزارت ارتباطات هفته‌ای نیست از توسعه پهنای باند سخن می‌گویند آمارهای مرکز آمار نشان می‌دهد که ۸۶ درصد مردم ایران حتی سالی یک‌بار هم به اینترنت وصل نمی‌شوند.
fdfdfdf بازدید : 47 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چاپ سه بعدیکم کم تبدیل به یکی از تکنولوژی های عادی و روزمره در زندگی ما می شود و هم اکنون انواع مختلفی از ابزار و سرویس های مختلف برای بهره گیری از پرینت 3D در دسترس هستند. شرکت Cubify هم تصمیم گرفته تا با پرینتر Cube 3D و سایت Cubify.com، به همراه اپلیکیشن Kinect-To-Print یکی از پیشتازان چاپ سه بعدی در CES امسال باشد.

این اپلیکیشن به کاربر اجازه می دهد تا به سادگیِ کتاب های نقاشی و رنگ آمیزی، شیئ مورد نظرش را طراحی کند و برای سه بعدی سازی هم می تواند از کینکت مایکروسافت کمک بگیرد. آنگاه شرکت آن را به صورت سه بعدی پرینت کرده و به آدرس وی ارسال می کند. کاربران همچنین می توانند مخلوقات سه بعدی شان را بر روی وب سایت Cubify.com آپلود کرده و با فروش آنها کسب درآمد کنند.

اعضای سایت همچنین می توانند برخی اشیاء از پیش آماده متعلق به بازی های رایانه ای و محیط اطراف را انتخاب کرده و آنها را درخواست دهند، تا چاپ سه بعدی شیئ انتخابی را در خانه شان تحویل بگیرند. نسخه بتای این سایت قرار است از ۱۰ ژانویه شروع به کار نماید و نمونه اولیه پرینترهای Cube 3D هم در CES 2012 به نمایش گذارده خواهند شد.
منبع : نارنجی
fdfdfdf بازدید : 30 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در این لحظه از زمان اخبار رسیده از WPCentral حاکی است که در حال لذت بردن از بهترین تجربه Xbox Live تلفن همراه مایکروسافت هستند .
این تجربه به طور خاص برای ویندوز فون و IOS ارئه شده ود و اینک به اندروید رسید
اما آیا این تعجب برانگیز نیست که واقعا مایکروسافت می خواهد Xbox را روی اندروید بیاورد؟ واقعا نه . به هر حال سهم بازار موجود این حرکت را گامی به جلو قلمداد می کند . اما این کمی روی پلت فرم های ویندوز فون تاثیر گذار است.

-منبع خبر
fdfdfdf بازدید : 34 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


می خواهید سریع فیلمی را مشاهده یا موزیکی را گوش کنید.از پیچیدگی برخی از پلیرها خسته شده اید.اشکالی ندارد چون zoom player برای همین کار ساخته شده است.داشتن قابلیت playlist و منوی های کاربردی به همراه سفارشی سازی از دیگر قابلیتهای این نرم افزار است.پشتیبانی از بیشتر فرمت ها,داشتن قابلیت آپدیت,سبک بودن و رایگان بودن این نرم افزار را به یکی از شاخص ترین نرم افزارها تبدیل کرده است.
fdfdfdf بازدید : 30 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


تلویزیون های سه بعدی در سال ۲۰۱۱ سر و صدای زیادی به راه انداختند اما نیاز به پوشیدن عینک مخصوص برای دیدن تصاویر سه بعدی دردسری است که هر کسی حاضر به قبول آن نیست.

از طرف دیگر اگر به یاد داشته باشید، شرکت توشیبا جزو نخستین شرکت هایی بود که نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک را معرفی کرد و آن را روی کنسول بازی پرتابل نیتندو 3DS دیدیم. اما نمایشگر کوچک آن کنسول کجا و تلویزیون ۵۵ اینچی کجا.

البته توشیبا همین الان هم یک مدل تلویزیون سه بعدی بدون نیاز به عینک را به صورت محدود در ژاپن و آلمان به فروش می رساند. اما به نظر می رسد با شروع سال جدید و نمایشگاه CES تصمیم گرفته بازار خودش را توسعه داده و تلویزیون های سه بعدی بدون نیاز به عینک را فراگیر کند. این شرکت تایید کرده در سه ماهه اول سال جاری میلادی تلویزون های سه بعدی جدیدی بدون نیاز به عینک را وارد بازار آمریکا خواهد کرد و سپس فروش خودش را توسعه خواهد داد.

این شرکت می گوید مدل جدید نسبت به مدل های فعلی در نمایش تصاویر سه بعدی بهبود چشمگیری یافته است. جالب اینجا است که در این تلویزیون یک نرم افزار و دوربین قرار دارد که محل نشستن بیننده ها را ردیابی می کند تا تصاویر سه بعدی را بر اساس محل نشستن و زاویه دید آنها ارسال کند.

این تلویزیون با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی و با قیمتی حدود ۱۰ هزار دلار وارد بازار خواهد شد که سبب می شود داشتن آن برای خیلی ها فعلا به یک رویا تبدیل شود.

fdfdfdf بازدید : 34 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

20دانلود.نت - حفره‌های امنیتی بی پایان فیس‌بوک باعث شده هکرها با گزارش کردن این حفره ها به مدیران این سایت برای خود کار و کاسبی نان و آب داری دست و پا کنند.
در ابتدا فیس بوک توجهی به این حفره ها نداشت، اما با افزایش اعتراضات کاربران مجبور شد این مساله را جدی بگیرد و برای تشویق کارشناسان امنیتی و هکرها به گزارش دادن این هکرها به روش جالبی نیز متوسل شد.


fdfdfdf بازدید : 26 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
صمصام به سامانه بومی هشدار دهنده لیزری که توانایی پوشش ۳۶۰ درجه پیرامون تانک را دارد برای هشدار قفل شدن سلاح‌های لیزری مجهز شده است. تانک اصلی میدان نبرد، ام-۶۰ پاتن به همراه تانک ام-۴۸ پاتن جزو خودروهای زرهی سنگین ارتش ایران در عمده سالهای پیش از انقلاب بود. این تانک که از ام-۴۸ الگوبرداری شده بود، جزو تانک‌های مهم بخشی از دوران جنگ سرد در کشورهای هم سو با غرب بود. به گزارش مشرق، این تانک از ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۷ تولید شده و در کشورهایی چون آمریکا، ایران، مصر، ترکیه، بحرین، اردن، لبنان، عربستان سعودی، اسپانیا، پرتقال، تایوان، یمن عمان و چندین کشور دیگر وارد خدمت شد. در ایران نیز حداقل ۱۵۰دستگاه از نمونه آ-۱ این تانک بکار گرفته شده است. این تانک به عنوان یکی از تانک‌های اصلی میدان نبرد در تمامی عملیات‌های مهم و بسیاری از عملیات‌های دیگر در سال‌های به کار گرفته شده و نقش مفیدی در پشتیبانی از واحدهای عمل کننده داشت.



باقی عکس های و توضیحات در ادامه ی مطلب
fdfdfdf بازدید : 312 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان علی بخشی با نام چشم انتظار
( ترانه :‌مریم اسدی - آهنگ :‌ امین قباد - تنظیم : نادر کوهستانی )
(میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد )

دانلود آهنگ با 3 کیفیت در ادامه ی مطلب
fdfdfdf بازدید : 26 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

گذرنامه های خانواده مهدی هاشمی رفسنجانی و برخی دیگر از اعضای خاندان هاشمی پس از ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) با حکم قاضی؛ مصادره شد. این افراد از امارات متحده به سمت ایران پرواز کرده بودند که به محض ورود به فرودگاه گذرنامه هایشان توسط مامورین ضبط شده است . به گفته شاهدان عینی در برابر درخواست رسمی و قانونی متصدیان امر، خانواده هاشمی اقدام به جو سازی کرده و با دادو فریاد قصد داشتند تا در اجرای روند قانونی مصادره گذرنامه ها اخلال ایجاد کنند. 

باقی در ادامه مطلب ....

fdfdfdf بازدید : 33 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
راشاتودی در هشداری آشکار برای متحدین غربی به آنان توصیه کرد که ایران را با عراق و افغانستان اشتباه نگرفته و با حمله به این کشور، جنگ جهانی سوم را به راه نیندازند.بهه گزارش فارس، راشاتودی ضمن گزارشی که به بررسی رفتار کشورهای غربی و متحدین آنها در سال 2011 میلادی اختصاص داشت، به کشورهای غربی هشدار داد که در افتادن با ایران می‌تواند به درگیری آنها با روسیه و چین بینجامد. این شبکه خبری روسی ضمن یادآوری اینکه سال 2011، سال بلندپروازی‌های امپریالیستی کشورهایی چون ایالات متحده، انگلستان، فرانسه و رژیم اشغالگر صهیونیستی در شمال آفریقا و خاورمیانه بود، افزود: تهدید حمله به ایران و سوریه را دیگر نمی‌توان یک خبر جدید دانست. غرب مدت‌هاست که به این تهدید اشتغال دارد، بالاخص پس از حمله اسرائیل به جنوب لبنان در سال 2006 که به "تار و مار شدن" (ROUT) آنها توسط حزب‌الله انجامید. راشاتودی با تاکید بر طولانی شدن چالش غرب با ایران نوشت: برنامه‌ریزان اسرائیلی، انگلیسی و آمریکایی احمق نیستند و می‌دانند که در افتادن با ایران چون درافتادن با عراق، پاکستان، افغانستان یا لیبی نیست. درگیر شدن با ایران، متحدین غربی را به نحوی خطرناک به درگیر شدن با چین و روسیه نزدیک می‌کند. اگر ما به جای آنها بودیم، هرگز مرتکب چنین کاری نمی‌شدیم مگر آنکه غرب به دنبال "راه انداختن جنگ جهانی سوم" باشد.بنابراین گزارش، تلاش غرب برای راه انداختن جنگ از آن روست که دانسته است "دولت جهانی مد نظر غرب"، با روشی صلح‌آمیز تاسیس نخواهد شد. راشاتودی اضافه کرد: همه چیز در "تنگه هرمز" شکننده و خطرناک است. ایرانیان پس از آنکه بارها به حمله یک‌جانبه و حتی حمله اتمی تهدید شدند، اکنون در حال نشان دادن قدرت خود هستند. یک ناو هواپیمابر آمریکا در منطقه است و بالگردهای آن به نحوی خطرناک به منطقه مانور نیروهای ایرانی نزدیک شده‌اند. هر اقدام نسنجیده‌ای می‌تواند منجر به ایجاد مواجهه شود. این شبکه خبری با اشاره به اوضاع سوریه و احتمال حمله اسرائیل به نوار غزه از هزاران موشک حزب‌الله لبنان یاد کرده است که برای شلیک به سوی فلسطین اشغالی آماده شده است. این گزارش، مقاله‌ای منتشر شده در سایت شورای روابط خارجی آمریکا را نشانه تمایل آمریکایی‌ها برای آغاز جنگ دانسته و نوشته است: در حالی که آتش‌افروزان در حال شعله‌ور کردن آتش جنگ هستند یک سوال باقی است: "روسیه چه واکنشی نشان خواهد داد؟" 

منبع : خبر گذاری فارس
fdfdfdf بازدید : 41 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ممانعت از سفر مانکن‌ها و بدحجابان در فرودگاه، مهمترین محورهای نشست امروز رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور بود.سردار نبی‌الله حیدری پیش‌ازظهر سه‌شنبه در نشستی خبری اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های پلیس فرودگاه تحقق امینت پایدار در صنعت هوانوردی است.براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی، تامین امنیت فرودگاه‌ها از سال ۵۸ بر عهده پلیس نهاده شد به همین منظور پلیس فرودگاه‌ها مبادی ورودی، خروجی، باندها، ترمینال‌ها و پارکینگ هواپیماها را تحت نظر دارد و امنیت آنها را تامین می‌کنند.

باقی مطلب در ادامه ی مطلب...

fdfdfdf بازدید : 30 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


یک نرم افزار عالی برای مدیریت بر فایلهای مدیا که از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-نرم افزاری رایگان است و به کرک نیاز ندارد.
-پشتیبانی از فرمت های avi,mpg,tod,mov,dv,rm,3gp,3g2,3gp2,flv,swf,mp4,wmv,mkv,qt,ts,mts,
-پشتیبانی از همه ی عکس ها و فایل های dvd
-داشتن قابلیت رایت بر روی دی وی دی
و ...
برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 11,610