loading...
dfdfdf
fdfdfdf بازدید : 34 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
New Song From Mohammad Zanganeh 
Music By Ali Abdolmaleki 

مثل دو تا چشام واسم عزیزی عشقم 
حاضرم بمیرمُ تو اشک نریزی عشقم 

حسودا نمیزارن من و تو ما باشیم 
اونا دوست دارن که ما از هم جدا باشیم 

چرا با من قهر کردیــــــــــــــــ 
کاشکی که برگردیــــــــــــــ 
کاشکی که برگردیــ 
اونا دروغ میگــــن 
چرا باور کردیـــــ ایـــــــــــــی 

چرا با من قهر کردیــــــــــــــــ 
کاشکی که برگردیــــــــــــــ 
اونا دروغ میگــــن 
چرا باور کردیـــــ ایـــــــــــــی 



Mohammad Zanganeh 



همه میگن بدم 
پشت تو حرف زدم 
به اون چشات قسم دروغ میگن 

همه شون نامردن 
مارو جدا کردن 
تورو خدا برگرد 
دروغ میگن دروغ میگن 



چرا با من قهر کردیــــــــــــــــ 
کاشکی که برگردیــــــــــــــ 
کاشکی که برگردیــ 
اونا دروغ میگــــن 
چرا باور کردیـــــ ایـــــــــــــی 

چرا با من قهر کردیــــــــــــــــ 
کاشکی که برگردیــــــــــــــ 
اونا دروغ میگــــن 
چرا باور کردیـــــ ایـــــــــــــی 

چرا با من قهر کردیـــــــــ 
چرا با من قهر کردیـــــــــ


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 11,715