loading...
dfdfdf
fdfdfdf بازدید : 41 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


شرکت اپل ممکن است از شرکت سازنده عروسک‌های استیو جابز شکایت کند.

به تازگی عروسک‌هایی از سوی شرکت چینی اینیکونز به بازار آمده است که شباهت بسیار زیادی با استیو جابز ـ بنیانگذار فقید شرکت اپل ـ دارد و گفته می‌شود که این عروسک شبیه‌ترین عروسک به جابز در جهان است.

تولید این عروسک اعتراض مسوولان شرکت اپل را به همراه داشته است و آن‌ها به شرکت چینی در خصوص انجام اقدامات قانونی هشدار داده‌اند.

شرکت چینی اینیکونز دریافت نامه اعتراضی از سوی اپل را تائید کرده است.

یک وکیل آمریکایی در این باره می‌گوید: شرکت چینی ایمیکونز قوانین مربوط به حق تبلیغات افراد را نقض کرده است، قانونی که استفاده از تصاویر، صدا و دیگر ویژگی‌های افراد را بدون اجازه آن‌ها ممنوع می‌کند.

وی تصریح کرد: از آنجا که استیو جابز در کالیفرنیا زندگی می‌کرده است، شخصیت وی توسط قانون “حقوق افراد معروف” محافظت می‌شود و این قانون تا ۷۰ سال پس از مرگ وی پابرجا خواهد بود.

منبع : ایسنا


fdfdfdf بازدید : 35 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


براساس آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران، از کل ۷۴٫۸ میلیون نفر جمعیت کشور، ۱۱ میلیون نفر کاربر اینترنت بوده‌اند.

نتایج طرح آمارگیری از کاربران اینترنت در سال ۱۳۸۹ نشان می‌دهد، از مجموع ۲۰٫۳میلیون خانوار کشور، ۴٫۳میلیون خانوار (۲۱٫۴درصد)، در محل سکونت به اینترنت دسترسی داشته‌اند. این سهم برای خانوارهای شهری کشور ۲۷٫۳ درصد و برای خانوار‌های روستایی کشور ۴٫۹درصد بوده است.

آمارهای جدید نشان‌دهنده وضعیت پرمخاطره‌ای است که در مسیر توسعه اینترنت در کشور وجود دارد. در‌حالی‌که مسوولان وزارت ارتباطات هفته‌ای نیست از توسعه پهنای باند سخن می‌گویند آمارهای مرکز آمار نشان می‌دهد که ۸۶ درصد مردم ایران حتی سالی یک‌بار هم به اینترنت وصل نمی‌شوند.
fdfdfdf بازدید : 47 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چاپ سه بعدیکم کم تبدیل به یکی از تکنولوژی های عادی و روزمره در زندگی ما می شود و هم اکنون انواع مختلفی از ابزار و سرویس های مختلف برای بهره گیری از پرینت 3D در دسترس هستند. شرکت Cubify هم تصمیم گرفته تا با پرینتر Cube 3D و سایت Cubify.com، به همراه اپلیکیشن Kinect-To-Print یکی از پیشتازان چاپ سه بعدی در CES امسال باشد.

این اپلیکیشن به کاربر اجازه می دهد تا به سادگیِ کتاب های نقاشی و رنگ آمیزی، شیئ مورد نظرش را طراحی کند و برای سه بعدی سازی هم می تواند از کینکت مایکروسافت کمک بگیرد. آنگاه شرکت آن را به صورت سه بعدی پرینت کرده و به آدرس وی ارسال می کند. کاربران همچنین می توانند مخلوقات سه بعدی شان را بر روی وب سایت Cubify.com آپلود کرده و با فروش آنها کسب درآمد کنند.

اعضای سایت همچنین می توانند برخی اشیاء از پیش آماده متعلق به بازی های رایانه ای و محیط اطراف را انتخاب کرده و آنها را درخواست دهند، تا چاپ سه بعدی شیئ انتخابی را در خانه شان تحویل بگیرند. نسخه بتای این سایت قرار است از ۱۰ ژانویه شروع به کار نماید و نمونه اولیه پرینترهای Cube 3D هم در CES 2012 به نمایش گذارده خواهند شد.
منبع : نارنجی
fdfdfdf بازدید : 30 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در این لحظه از زمان اخبار رسیده از WPCentral حاکی است که در حال لذت بردن از بهترین تجربه Xbox Live تلفن همراه مایکروسافت هستند .
این تجربه به طور خاص برای ویندوز فون و IOS ارئه شده ود و اینک به اندروید رسید
اما آیا این تعجب برانگیز نیست که واقعا مایکروسافت می خواهد Xbox را روی اندروید بیاورد؟ واقعا نه . به هر حال سهم بازار موجود این حرکت را گامی به جلو قلمداد می کند . اما این کمی روی پلت فرم های ویندوز فون تاثیر گذار است.

-منبع خبر
fdfdfdf بازدید : 34 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


می خواهید سریع فیلمی را مشاهده یا موزیکی را گوش کنید.از پیچیدگی برخی از پلیرها خسته شده اید.اشکالی ندارد چون zoom player برای همین کار ساخته شده است.داشتن قابلیت playlist و منوی های کاربردی به همراه سفارشی سازی از دیگر قابلیتهای این نرم افزار است.پشتیبانی از بیشتر فرمت ها,داشتن قابلیت آپدیت,سبک بودن و رایگان بودن این نرم افزار را به یکی از شاخص ترین نرم افزارها تبدیل کرده است.
fdfdfdf بازدید : 30 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


تلویزیون های سه بعدی در سال ۲۰۱۱ سر و صدای زیادی به راه انداختند اما نیاز به پوشیدن عینک مخصوص برای دیدن تصاویر سه بعدی دردسری است که هر کسی حاضر به قبول آن نیست.

از طرف دیگر اگر به یاد داشته باشید، شرکت توشیبا جزو نخستین شرکت هایی بود که نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک را معرفی کرد و آن را روی کنسول بازی پرتابل نیتندو 3DS دیدیم. اما نمایشگر کوچک آن کنسول کجا و تلویزیون ۵۵ اینچی کجا.

البته توشیبا همین الان هم یک مدل تلویزیون سه بعدی بدون نیاز به عینک را به صورت محدود در ژاپن و آلمان به فروش می رساند. اما به نظر می رسد با شروع سال جدید و نمایشگاه CES تصمیم گرفته بازار خودش را توسعه داده و تلویزیون های سه بعدی بدون نیاز به عینک را فراگیر کند. این شرکت تایید کرده در سه ماهه اول سال جاری میلادی تلویزون های سه بعدی جدیدی بدون نیاز به عینک را وارد بازار آمریکا خواهد کرد و سپس فروش خودش را توسعه خواهد داد.

این شرکت می گوید مدل جدید نسبت به مدل های فعلی در نمایش تصاویر سه بعدی بهبود چشمگیری یافته است. جالب اینجا است که در این تلویزیون یک نرم افزار و دوربین قرار دارد که محل نشستن بیننده ها را ردیابی می کند تا تصاویر سه بعدی را بر اساس محل نشستن و زاویه دید آنها ارسال کند.

این تلویزیون با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی و با قیمتی حدود ۱۰ هزار دلار وارد بازار خواهد شد که سبب می شود داشتن آن برای خیلی ها فعلا به یک رویا تبدیل شود.

fdfdfdf بازدید : 34 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

20دانلود.نت - حفره‌های امنیتی بی پایان فیس‌بوک باعث شده هکرها با گزارش کردن این حفره ها به مدیران این سایت برای خود کار و کاسبی نان و آب داری دست و پا کنند.
در ابتدا فیس بوک توجهی به این حفره ها نداشت، اما با افزایش اعتراضات کاربران مجبور شد این مساله را جدی بگیرد و برای تشویق کارشناسان امنیتی و هکرها به گزارش دادن این هکرها به روش جالبی نیز متوسل شد.


fdfdfdf بازدید : 26 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
صمصام به سامانه بومی هشدار دهنده لیزری که توانایی پوشش ۳۶۰ درجه پیرامون تانک را دارد برای هشدار قفل شدن سلاح‌های لیزری مجهز شده است. تانک اصلی میدان نبرد، ام-۶۰ پاتن به همراه تانک ام-۴۸ پاتن جزو خودروهای زرهی سنگین ارتش ایران در عمده سالهای پیش از انقلاب بود. این تانک که از ام-۴۸ الگوبرداری شده بود، جزو تانک‌های مهم بخشی از دوران جنگ سرد در کشورهای هم سو با غرب بود. به گزارش مشرق، این تانک از ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۷ تولید شده و در کشورهایی چون آمریکا، ایران، مصر، ترکیه، بحرین، اردن، لبنان، عربستان سعودی، اسپانیا، پرتقال، تایوان، یمن عمان و چندین کشور دیگر وارد خدمت شد. در ایران نیز حداقل ۱۵۰دستگاه از نمونه آ-۱ این تانک بکار گرفته شده است. این تانک به عنوان یکی از تانک‌های اصلی میدان نبرد در تمامی عملیات‌های مهم و بسیاری از عملیات‌های دیگر در سال‌های به کار گرفته شده و نقش مفیدی در پشتیبانی از واحدهای عمل کننده داشت.



باقی عکس های و توضیحات در ادامه ی مطلب

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 11,604