loading...
dfdfdf
fdfdfdf بازدید : 312 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان علی بخشی با نام چشم انتظار
( ترانه :‌مریم اسدی - آهنگ :‌ امین قباد - تنظیم : نادر کوهستانی )
(میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد )

دانلود آهنگ با 3 کیفیت در ادامه ی مطلب
fdfdfdf بازدید : 26 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

گذرنامه های خانواده مهدی هاشمی رفسنجانی و برخی دیگر از اعضای خاندان هاشمی پس از ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) با حکم قاضی؛ مصادره شد. این افراد از امارات متحده به سمت ایران پرواز کرده بودند که به محض ورود به فرودگاه گذرنامه هایشان توسط مامورین ضبط شده است . به گفته شاهدان عینی در برابر درخواست رسمی و قانونی متصدیان امر، خانواده هاشمی اقدام به جو سازی کرده و با دادو فریاد قصد داشتند تا در اجرای روند قانونی مصادره گذرنامه ها اخلال ایجاد کنند. 

باقی در ادامه مطلب ....

fdfdfdf بازدید : 33 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
راشاتودی در هشداری آشکار برای متحدین غربی به آنان توصیه کرد که ایران را با عراق و افغانستان اشتباه نگرفته و با حمله به این کشور، جنگ جهانی سوم را به راه نیندازند.بهه گزارش فارس، راشاتودی ضمن گزارشی که به بررسی رفتار کشورهای غربی و متحدین آنها در سال 2011 میلادی اختصاص داشت، به کشورهای غربی هشدار داد که در افتادن با ایران می‌تواند به درگیری آنها با روسیه و چین بینجامد. این شبکه خبری روسی ضمن یادآوری اینکه سال 2011، سال بلندپروازی‌های امپریالیستی کشورهایی چون ایالات متحده، انگلستان، فرانسه و رژیم اشغالگر صهیونیستی در شمال آفریقا و خاورمیانه بود، افزود: تهدید حمله به ایران و سوریه را دیگر نمی‌توان یک خبر جدید دانست. غرب مدت‌هاست که به این تهدید اشتغال دارد، بالاخص پس از حمله اسرائیل به جنوب لبنان در سال 2006 که به "تار و مار شدن" (ROUT) آنها توسط حزب‌الله انجامید. راشاتودی با تاکید بر طولانی شدن چالش غرب با ایران نوشت: برنامه‌ریزان اسرائیلی، انگلیسی و آمریکایی احمق نیستند و می‌دانند که در افتادن با ایران چون درافتادن با عراق، پاکستان، افغانستان یا لیبی نیست. درگیر شدن با ایران، متحدین غربی را به نحوی خطرناک به درگیر شدن با چین و روسیه نزدیک می‌کند. اگر ما به جای آنها بودیم، هرگز مرتکب چنین کاری نمی‌شدیم مگر آنکه غرب به دنبال "راه انداختن جنگ جهانی سوم" باشد.بنابراین گزارش، تلاش غرب برای راه انداختن جنگ از آن روست که دانسته است "دولت جهانی مد نظر غرب"، با روشی صلح‌آمیز تاسیس نخواهد شد. راشاتودی اضافه کرد: همه چیز در "تنگه هرمز" شکننده و خطرناک است. ایرانیان پس از آنکه بارها به حمله یک‌جانبه و حتی حمله اتمی تهدید شدند، اکنون در حال نشان دادن قدرت خود هستند. یک ناو هواپیمابر آمریکا در منطقه است و بالگردهای آن به نحوی خطرناک به منطقه مانور نیروهای ایرانی نزدیک شده‌اند. هر اقدام نسنجیده‌ای می‌تواند منجر به ایجاد مواجهه شود. این شبکه خبری با اشاره به اوضاع سوریه و احتمال حمله اسرائیل به نوار غزه از هزاران موشک حزب‌الله لبنان یاد کرده است که برای شلیک به سوی فلسطین اشغالی آماده شده است. این گزارش، مقاله‌ای منتشر شده در سایت شورای روابط خارجی آمریکا را نشانه تمایل آمریکایی‌ها برای آغاز جنگ دانسته و نوشته است: در حالی که آتش‌افروزان در حال شعله‌ور کردن آتش جنگ هستند یک سوال باقی است: "روسیه چه واکنشی نشان خواهد داد؟" 

منبع : خبر گذاری فارس
fdfdfdf بازدید : 41 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ممانعت از سفر مانکن‌ها و بدحجابان در فرودگاه، مهمترین محورهای نشست امروز رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور بود.سردار نبی‌الله حیدری پیش‌ازظهر سه‌شنبه در نشستی خبری اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های پلیس فرودگاه تحقق امینت پایدار در صنعت هوانوردی است.براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی، تامین امنیت فرودگاه‌ها از سال ۵۸ بر عهده پلیس نهاده شد به همین منظور پلیس فرودگاه‌ها مبادی ورودی، خروجی، باندها، ترمینال‌ها و پارکینگ هواپیماها را تحت نظر دارد و امنیت آنها را تامین می‌کنند.

باقی مطلب در ادامه ی مطلب...

fdfdfdf بازدید : 30 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


یک نرم افزار عالی برای مدیریت بر فایلهای مدیا که از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-نرم افزاری رایگان است و به کرک نیاز ندارد.
-پشتیبانی از فرمت های avi,mpg,tod,mov,dv,rm,3gp,3g2,3gp2,flv,swf,mp4,wmv,mkv,qt,ts,mts,
-پشتیبانی از همه ی عکس ها و فایل های dvd
-داشتن قابلیت رایت بر روی دی وی دی
و ...
برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 11,607