loading...
dfdfdf
fdfdfdf بازدید : 36 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


پرچمدار تلفن های گوگلی وارد بازار شده و حالا نوبت چه چیزی است؟ مقایسه! جدید ترین تلفن های دو رقیب بزرگ اینجا هستند و وقت اش رسیده تا ببینم در کارهای اصلی یعنی وبگردی و پردازش گرافیکی چطور عمل می کنند. آیفون 4S با آخرین نسخه آی او اس و گلکسی نکسوس با جدید ترین نسخه اندروید.

نتایج این مقایسه جالب است، چرا که انگار هر کسی در کار شرکت مادری اش بهتر عمل می کند. تلفن گوگل در وبگردی و مرور صفحات وب قدرتمند تر است. در مقابل آیفون در پردازش گرافیکی و بازی ها بهتر عمل می کند.


در تست جاوا اسکریپت SunSpider گلکسی نکسوس با سرعت بسیار عالی 1879 عمل کرد که این عدد در مورد آیفون 4S معادل 2250 بود. (هر چه کمتر باشد بهتر است). نتایج تست Rightware را هم در مورد تلفن های هوشمند مشهور بازار در تصویر بالا می بینید. (این یکی هر چه بیشتر باشد بهتر است)

نتیجه این تست ها به ما می گوید که سرعت رندر شدن صفحات در گلکسی نکسوس نسبت به آیفون 4S بالاتر است. و این نشان میدهد که گوگل بهینه سازی های فوق العاده ای روی اندروید بستنی حصیری انجام داده و اگر آن را نصب کنید تغییرات چشمگیری روی سرعت باز شدن صفحات وب مشاهده می کنید.

اما زمانی که نوبت به جی پی یو می رسد آیفون 4S برگ برنده را در اختیار دارد. و البته همانطور که می بینید اپل همچنان آی پد 2 را قدرتمند تر نگه داشته است تا اینکه بگوید تبلت ها باید قوی تر بمانند. در مورد گرافیک، گلکسی نکسوس حتی از گلکسی S II هم در تست عقب مانده است.

شما دست پخت کدام شرکت را ترجیح می دهید؟ به انتخاب سوم فکر می کنید؟

fdfdfdf بازدید : 29 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


هر چه به بیشتر به زمان ارایه ویندوز جدید نزدیک می شویم اخبار بیشتری از آن به دستمان میرسد و حالا مایکروسافت می گوید نگران آپدیت نباشید چرا که ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز 7 حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود. 

مایکروسافت می گوید هنگام آپدیت از ویندوز 7 انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. برای مثال در یک سیستم که آپدیت آن به سیستم عامل ویندوز 7 حدود 8 ساعت زمان برده است، آپدیت به ویندوز 8 کمتر از یک ساعت انجام می شود. 

از طرف دیگر مایکروسافت ویندوز جدید را به صورت آنلاین هم ارایه خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید اپل در ارایه جدید ترین نسخه سیستم عامل اش یعنی لاین با دی وی دی های خداحافظی و سیستم عامل را فقط به صورت آنلاین ارایه کرد. هر چند بعدا آن را روی فلش مموری هم عرضه کرد. در این مسیر به نظر میرسد مایکروسافت هم تصمیم گرفته ویندوز 8 را با تاکید روی فروش آنلاین ارایه کند. اما این گفته همچنان به فروش ویندوز روی دی وی دی و به صورت بسته بندی های فیزیکی ادامه خواهد داد. 

به هر حال اگر کاربر ویندوز هستید کم کم باید خودتان را برای ارتقا بزرگ به سیستم عامل جدید طی ماه های آینده آماده کنید.
fdfdfdf بازدید : 33 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دو آهنگ جدید و فوق العاده زیبا ی آه من و دورت بگردم با صدای علی عبدالمالکی(با دو کیفیت)


دورت بگردم ( ترانه و آهنگ: علی عبدالمالکی / تنظیم: امیر حیدری )
آه منه ( ترانه: علیرضا مرتضی قلی / آهنگ و تنظیم: علی عبدالمالکی )

fdfdfdf بازدید : 42 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


بعد از ارایه آیفون جدید، کاربران زیادی در مورد طول عمر باطری شکایت داشتند. چیزی که اپل در ابتدا آن را نادیده گرفت. اما بعد از گسترده شدن شکایت ها موضوع را یک مشکل نرم افزاری نامید و همه منتظر بودند با آپدیت جدید مشکل را رفع کند.

چند روز پیش بالاخره آپدیت از راه رسید اما همچنان کاربران زیادی از مشکل باطری آیفون 4S شکایت داشتند. در نهایت اپل هم روز گذشته اعلام کرد که این آپدیت تمام مشکلات باطری را حل نمی کند. اما جزئیات بیشتری در این مورد مشخص نشد.

از طرف دیگر برخی Siriرا عامل مشکل باطری در آیفون می داند و سایت iFixit متوجه شده در آیفون جدید یک سنسور مادون قرمز تعبیه شده که همیشه روشن است و برای تشخیص بالا بردن آیفون برای فرامین صوتی به Siri به کار می رود. هر چند بسیاری از کاربران حتی با خاموش کردن Siri و سرویس های موقعیت یابی مشکل باطری را دارند.

جالب اینجا است که به نظر می رسد بدشانسی اپل در باطری هایش به آی پادهای قدیمی هم سرایت کرده باشد چرا که این شرکت امروز در بیانیه ای عجیب اعلام کرد برخی مدل های نسل اول آی پاد نانو که ساخت ۵ سال پیش هستند مشکل باطری دارند و باید برای تعویض برگردانده شوند!

به هر حال مشکل باطری آیفون 4S همچنان برای بسیاری از کاربران حل نشده است. با اینکه اپل ادعا می کند این یک مشکل نرم افزاری برای تعداد محدودی کاربر است، اما می توان در صحت این صحبت ها شک کرد و به مشکلی گسترده تر و حتی سخت افزاری اندیشید. چرا که اپل در این مورد سابقه خوبی ندارد و حتما ماجرایمشکل آنتن دهی آیفون 4را به خاطر دارید؟

fdfdfdf بازدید : 129 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
امروز یک قالب برای میهن بلاگ ساخته ام.


از جمله امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-بسیار سبک و بهینه سازی شده
-نظر دهی در ادامه ی مطالب
-دارای امکانات حرفه ای
-دارای منوی تبلیغات
و ...
برای دیدن دمو و دریافت قالب به ادامه مطلب بروید.
fdfdfdf بازدید : 43 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


در آستانه آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۱۱، ایرانسل امروز از محصولات و سرویس های جدید خود برای تلفن همراه و وایمکس رونمایی کرد. هر چند ممکن است در مقایسه با خدمات اپراتورها در کشورهای دیگر بعضی از آنها را پیش پا افتاده تلقی کنید اما به هر حال بسیاری از این محصولات و خدمات جدید برای نخستین بار در عرصه صنعت ارتباطات و مخابرات ایران عرضه می شوند.

در این نشست خبری، محصولات و خدماتی مانند پرتال برنامه های کاربردی یا Irancell App Store، افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت، تبلیغات هوشمند منطقه ای، اعلام دسترسی، پیامک صوتی، کیف پول همراه، تلفن اینترنتی وایمكس، تماس تصویری،چتر وایمکس، مودم بی سیم جیبی، ویترین کالا، فروشگاه مجازی، سرویس اطلاعات شهری، شارژ از طریق تلفن گویا، بانکداری همراه مبتنی بر STK، رمز یکبار مصرف و سرویس سلامت همراه رونمایی شدند. اگر می خواهید در مورد هر کدام از این موارد اطلاعات بیشتری داشته باشید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر از خدمات جالب ایرانسل در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



fdfdfdf بازدید : 29 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این روزها امنیت از جمله ضروریات یک کاربر کامپیوتر هست.روزانه بر تعداد ویروس ها و بدافزارها افزوده شده و سهم آنتی ویروس ها در این برهه از زمان ضروری است.پس انتخاب یک آنتی ویروس خوب  باید عاقلانه باشد.
avg یک آنتی ویروس رایگان و قدرتمند است که قابلیت های خوب و کافی دارد و کاربر را به استفاده از آن متقاعد می کند.
از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-محافظت کامل از بدافزارها و اسپم ها
-اسکن دائم کامپیوتر به هنگام اتصال به اینترنت
-دارای کاربران بالای 80 میلیون در سراسر جهان
-دارای رابط کاربری گرافیکی و ساده 
-سازگاری کامل با تمام ویندوزها 
و ... 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 11,613