loading...
dfdfdf
fdfdfdf بازدید : 51 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

وقتی انویدیا در مورد قدرت پردازشگرهای جدید تگرا 3 صحبت می کند دلیل نمی شود که شرکت رقیب یعنی ARM بیکار نشسته است. حالا آنها در مورد معماری جدید جی پی یو صحبت می کنند و می گویند Mali-T658 تا ده برابر نسبت به نسل قبلی قدرتمند تر عمل می کند. و آن را از نظر توانایی با کنسول های بازی مقایسه می کنند.

آنها می خواهند در بازار رقابت پرسرعت سی پی یوهای موبایل، پردازشگرهای گرافیکی را هم مطابق با آنها بکنند و معماری جدید قرار است یک تحول بزرگ گرافیکی برای تلفن های هوشمند و تبلت ها به همراه داشته باشد.

«ای آر ام» می گوید معماری جدید تا دو سال دیگر در تلفن های هوشمند به کار گرفته می شود. و به تلفن ها اجازه می دهد تا ۸ هسته پردازش گرافیکی داشته باشه.

اگر در مورد قدرت بپرسید شرکت ARM می گوید که معماری جدید اش تا دو سال دیگر به تلفن هوشمند شما قدرت پردازش گرافیکی به اندازه کنسول پلی استیشن ۳ سونی می دهد!

البته چنین قدرت خارق العاده ای قرار نیست فقط برای بازی ها استفاده بشود و طیف گسترده ای از کاربردها مانند سیستم تشخیص صدا و پردازش تصاویر برای تشخیص هویت و… از آن کمک می گیرند. اما چیزی که مشخص است این است که تلفن های هوشمند نه تنها کامپیوترهای شخصی را تهدید می کنند بلکه بازار کنسول های بازی را هم به شدت تهدید می کنند. ممکن است تا چند سال دیگر کافی باشد که تلفن را به تلویزیون خانه متصل کنید و بازی کنید.
fdfdfdf بازدید : 30 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بله 7zip نرم افزاری کم حجم و رایگان است که برای مدیرت فایل های فشرده مناسب است.از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-فشرده سازی بیشتر فایل ها در فرمت 7zip 
-ساپورت فرمت های عمومی :zip,Gzip,tar,7zip,Bzip2
-ساپورت فرمت های اختصاصی : ARJ,CAB,CHM,CPIO,DEB,XAR,RAR,ISO,UDF,WIM,NSIS,RPM,MSI
-فشرده سازی فایل ها تا %10 بهتر از winzip و pkzip
-دارای فایل منجر قدرتمند و حجم کم
-و ...
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
fdfdfdf بازدید : 30 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

امروزه وبگردی از جمله برنامه های کاربران اینترنت است اما این کار به یک نرم افزار امن و سریع نیاز دارد که با تحولاتی که در نسخه های  جدید فایرفاکس  رخ داده است این نیازها به واقعیت تبدیل شده است.
از لحاظ امنیتی نیز کاربران را از هر گونه بدافزارها و ویروس ها محافظت می کند.این مرورگر حتی نزدیک به 5.000 افزونه و پلاگین را پشتیبانی می کند و این امر کاربر را برای داشتن مرورگر سفارشی یاری می کند.
هماهنگی با قالب های کاربر و سازگاری کامل با آن ها یکی دیگر از ویژگی های این مرورگر محبوب است.
برای دانلود این مرورگر به ادامه ی مطلب بروید. 
fdfdfdf بازدید : 41 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


همان طور که اطلاع دارید یک شرکت ایرانی‌ به نام ارتباطات همراه گویا مدتی‌ است اقدام به ساخت و تولید گوشی‌های ایرانی‌ با برند GLX کرده است. این گوشی‌ها تنوع زیادی ندارد اما چون با ذوق و غریحه ایرانی‌ سازگار هستند مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

به تازگی این شرکت یک گوشی جدید معرفی‌ کرده است که از صفحه نمایش تمام لمسی بهره میبرد ومجهز به سیستم عامل آندروید  ۲.۳ شرکت گوگل می‌باشد. این گوشی اولین تلفن همراه مجهز به سیستم عامل آندروید با صفحه نمایش لمسی می باشد که در ایران تولید شده است.  باورود این گوشی حال شاید بتوان گوشی های آندرویدی رابا قیمتی پایین تر نسبت به سایر آندرویدی ها  موجود تهیه کرد.


fdfdfdf بازدید : 37 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پس از یک انتظار نسبتا طولانی از سوی طرفداران، شرکت موتورولا بالاخره نه یک تبلت، بلکه دو تبلت جدید خانواده XOOM را به طور رسمی معرفی کرد. هر دو تبلت نسبت به نسخه اول XOOM باریک تر، سبک تر و سریع تر هستند. مشخصات تبلت ها را در ادامه مطلب بخوانید.

تبلت XOOM 2 که سوم نوامبر معرفی شد جانشین اولین تبلت آندروییدی XOOM است که شرکت Motorola فبریه امسال معرفی کرد که چندان هم موفق نبود. این بار XOOM 2 آمده است تا ترازوی بازار تبلت های آندروییدی که در حال حاضر در درست سامسونگ است را به نفع خود سنگین کند.

fdfdfdf بازدید : 46 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سامسونگ اخیراً از اپل درخواست کرده است که کد منبع سخت‌افزار مورد استفاده در آیفون ۴S خود را به این شرکت ارائه دهد.

این شرکت کره جنوبی هم‌چنین خواستار جزییات توافقنامه‌های کمک مالی اپل با شرکت‌های استرالیایی ودافون، آپتوس و تلسترا شد.

این درخواست‌ها بخشی از یک دادخواهی است که در آن سامسونگ، اپل را به دلیل نقض سه حق ثبت اختراعش متهم کرده است.
به گزارش ایسنا، اپل معتقد است که سامسونگ نیازی به دستیابی به این اطلاعات ندارد، اما وکیل مدافع سامسونگ اظهار کرده است که درصورت اعطای کمک مالی به آیفون ۴S، یارانه کمتری به محصولات سامسونگ تعلق می‌گیرد و هم‌چنین کد منبع می‌تواند در اثبات نقض حقوق ثبت اختراع توسط اپل برای سامسونگ از اهمیت به‌سزایی برخوردار باشد.
fdfdfdf بازدید : 50 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Internet Download Manager یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یكی از بی رغیب ترین ها میباشد. كه با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اینترنت دانلود كنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری كامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود كنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یكی از ابزار مهم اینترنتی برای ما كاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما كاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میكنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یك دانلود منیجر خوب احتیاج داریم كه فایلهای دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهای كوچك تقسیم كرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشكلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امكان را دارید كه ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یك برنامه مدیریت دانلود این كار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود كنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود كردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت كافی را درهنگام دانلود ببرید.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 152
  • بازدید کلی : 11,720