loading...
dfdfdf
fdfdfdf بازدید : 38 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

گوشی های optimus 2X , 3D , black آندروید 2.3 نان زنجبیلی در ماه نوامبر خواهد آمد.زمانبندی زیر برای کشور های اروپایی از سری optimus ارائه شده است:

LG Optimus 2X :در یکم نوامبر عرضه می شود
LG Optimus 3D : در یست و یکم عرضه می شود
LG Optimus Black : در 28 نوامبر عرضه خواهد شد

برای بقیه کشور ها هم بعدا زمان آپدیت اعلام خواهد شد یا شما می توانید از نماینده این شرکت در کشورتان سوال نمایید.
این زمان بندی را از صفحه شرکت LG بر روی fac*e book اتخاذ کرده ایم که در واقع بیشتر از این خبر چیزی نمی دانیم!

-منبع

fdfdfdf بازدید : 44 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مهندسان بخش تحقی کمپانی اپل در حال بررسی این موضوع هستند که چرا باطری آیفون ۴S زودتر از حد انتظار، خالی می شود.
برخی از کاربران آیفون ۴S از طریق سایت پشتیبانی با کمپانی اپل تماس گرفته اند و از اینکه باطری موبایل آنها کمتر از حد انتظار کارآیی داشته است، ابراز نارضایتی کرده اند.طبق این گزارش، تعداد زیادی از مالکان آیفون ۴S اعلام کرده اند، موبایل آنها پس از مدت زمان کوتاهی که از کارکرد آن می گذرد دچار افت شدید شارژ باطری شده است. حتی با وجود آنکه آنها برنامه هایی که باعث مصرف بیشتری باطری می شود را نیز غیر فعال ساخته اند.



همچنین یکی از کاربران آیفون ۴S گفته است، از طرف کمپانی اپل با او تماس گرفته شده و از وی خواسته شده است تا پس از نصب نرم افزاری خاص، اطلاعات بدست آمده توسط آنرا، برای بررسی بیشتر به بخش مهندسی اپل ارسال نماید. این مشتری می گوید، مسئول پشتیبانی اپل به وی گفته است کم شدن شارژ باطری یکی از اشکالاتی است که اپل نسبت به آن مطلع می باشد.

تا این لحظه اپل به طور رسمی در این زمینه اظهار نظری نکرده است.

تقریباً نزدیک به دو هفته از ارائه آیفون ۴S در بازار آمریکا، کانادا، انگلستان و برخی دیگر از کشورها می گذرد و قرار است طی هفته جاری، جهت ارائه در ۲۲ کشور دیگر نیز آماده شود.

به گفته اپل، آیفون ۴S در مقایسه با نمونه قبلی خود یعنی آیفون ۴ از نظر شارژ باطری به مراتب بهبود یافته است. همچنین در آزمایشی که توسط سایت CNet بر روی یک باطری آیفون ۴S صورت گرفت، این گوشی مدت زمان ۹٫۲ ساعت را بر روی شبکه ۳G EV-DO دوام آورده است.

fdfdfdf بازدید : 27 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


پیشرفت فناوری سبب می شود که شرکت های بزرگ هر سال به دنبال پیدا کردن گزینه های جدیدی برای رقابت باشند. مثلا در تلویزیون ها فناوری سه بعدی در طی سال جاری به یکی از رقابت های اصلی تبدیل شده بود. اما در دنیای تلفن های هوشمند به نظر می رسد سال آینده یک گزینه جدید برای رقابت داشته باشیم: انعطاف پذیری

تلفن گلکسی نکسوس که چند روز پیش معرفی شد همین الان هم دارای نمایشگری نسبتا خمیده است اما اینجا داریم در مورد انعطاف پذیری واقعی صحبت می کنیم و تا اینجا می دانیم که رقابت اصلی میان نوکیا و سامسونگ خواهد بود. سامسونگ امروز اعلام کرده سال آینده میلادی نمایشگرهای انعطاف پذیرش را وارد بازار خواهد کرد و قصد دارد تعدادی تلفن همراه قابل انعطاف هم در سال ۲۰۱۲ وارد بازار کند.



سخنان سامسونگ در پی به نمایش گذاشتن این نمایشگر نوکیا اعلام شده است. نوکیا اخیرا یک نسخه اولیه از نمایشگر و تلفنی قابل انعطاف ارایه کرده و از آن به عنوان آینده تلفن های همراه صحبت کرده است. این نمایشگر نوکیا می تواند به صورت طولی و عرضی خم بشود و می توانید با فشار وارد کردن به آن دستور بدهید. مثلا برای زوم کردن روی تصاویر آن را کمی خم کنید یا برای پخش موسیقی و…

البته نوکیا هنگام نشان دادن فناوری اش سخنی از زمان به بازار آمدن آن به صورت محصول به زبان نیاورده اما به نظر می رسد سامسونگ رقابت را جدی تر گرفته و حالا می گوید سال آینده منتظر تلفن های منعطف ما باشید! به نظر شما انعطاف پذیر بودن یک تلفن هوشمند چه مزایایی دارد؟
fdfdfdf بازدید : 38 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


نمودار به خوبی گویا است. اگر به یاد داشته باشید مدت زیادی از اعلام اپل به عنوان بزرگترین فروشنده تلفن های هوشمند در جهان نمی گذرد اما به نظر می رسد که این افتخار زیاد برای اپل دوام نیاورده و فعلا این سامسونگ است که باید خوشحال باشد. این خبری است که از روز گذشته در همه جا پخش شده اما واقعیت اینجاست که این اندروید است که در حال پیشی گرفتن بر آی او اس است. و در کنار آن کمک های سخت افزاری شرکتی مثل سامسونگ هم سبب شده که اپل در حال عقب افتادن در این بازار باشد.


نوکیا هم که شروع تازه ای را آغاز نموده و باید ببینیم آن خط قرمز نمودار طی یک سال آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد اما کارشناس ها معتقد اند که ویندوز فون بیشتر برای کاربران اندروید رقیب به حساب می آید.

در این میان سامسونگ هم در سه ماه سوم سال توانسته ۲۸ میلیون تلفن هوشمند به فروش برساند و با این کار از رکورد ۱۷ میلیونی آیفون جلو زده است. البته در مورد این آمار خیلی هم نباید زود قضاوت کرد. چرا که در سه ماهه پایانی سال اپل آیفون 4S را معرفی کرده و فروش فوق العاده ای را داشته و این آمار سامسونگ بر اساس تحویل به فروشنده های عمده بوده نه تحویل به مشتری نهایی. بنابراین باید منتظر آمار سه ماهه پایانی هم باشیم.

اما در هر صورت شکی نیست که اندروید با سرعت زیادی در حال عبور از آی او اس است. به علت تنوع زیاد و تعداد زیاد شرکت های سازنده و انتخاب های فراوان در قیمت و امکانات، کاربران زیادی هم اکنون تلفن های هوشمند اندرویدی می خرند.

اپل همیشه در طراحی و امکانات یک گام نسبت به رقیبان جلو بوده اما اگر خوب نگاه کنید می بنید که موتورولا و سامسونگ کاملا به اپل نزدیک شده اند و هم اکنون محصولاتی را از آنها می بینید که رقابت تنگاتنگی با محصولات اپل دارند به گونه ای که بعضی از طرفداران پیشین اپل هم اکنون مدافع اندروید هستند.

بعضی ها هم معتقد اند تصمیم اپل برای معرفی نکردن آیفون 5 و به تعویق انداختن آن برای سال آینده سبب شد که اندروید به سرعت بتواند فاصله بین خود و آی او اس را پر کند و حالا این آمار یک زنگ خطر برای آی او اس و یک خبر خوشحال کننده برای اندروید است.

fdfdfdf بازدید : 47 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در بین کاربران ایرانی نیز استفاده از گوشیهای با سیستم عامل آندروید به سرعت در حال افزایش است.

اما همانگونه که مطلعید دسترسی به بخش نرم افزارهای آندروید (Android Market) برای ایرانیان غیر قابل دسترس است.

اگر به خاطر داشته باشید ، حدود چند ماه پیش به معرفی یک نرم افزار پرداختیم که با استفاده از آن میتوانستید به برخی از نرم افزارهای آندروید مارکت دسترسی داشته باشید.

اما باخبر شدیم که : به تازگی یک سرویس جدید و کاملا ایرانی با نام IranApps منتشر شده است که از طریق آن می‌توانید به رایگان و به سادگی نرم افزارهای آندرویدی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

برای دیدن سایت به ادامه ی مطلب بروید.

fdfdfdf بازدید : 51 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


طبق گزارش اخیر Harris Interactive، اپل محبوب ترین برند نزد جوانان بین ۱۳ تا ۲۴ سال شناخته شده. مرکز تحقیقیاتی Harris اعلام کرد که در تحقیقیات انجام شده روی خانواده ها و مردم آمریکایی در حوضه های آشنایی، کیفیت، و تمایل به خرید، جوانان برند اپل را به عنوان محبوب ترین برند انتخاب کردند.

در بخش کامپوتر و لپتاپ برند اپل توانست در مقابل اچ پی و سونی پیروز شود و در قسمت تبلت نیز آی پد این برند بالا ترین محبوبیت را میان جوانان داشت. همچنین آیفون از همین برند توانست  در مقابل سامسونگ و اچ تی سی خود را به عنوان محبوب ترین تلفن همراه هوشمند معرفی کند. این مرکز تحقیقیاتی همچنین اعلام کرد که تنها زمینه ای که اپل نتوانست درآن موفقیتی کسب کند بخش بازی ها بود که در ان کنسول wii بالاترین محبوبیت را بدست آورد. البته در سال های اخیر دستگاه های آیفون و آیپد اپل توانسته اند موفقیت خوبی را در زمینه بازی ها بدست آورند و با پیشرفته تر شدن فاصله خود را با کنسول ها کمتر کنند، اما از آنجا که قیمت این محصولات نسبت به کنسول های بازی بالا تر است و تمرکز آنها نیز تنها بر بازی نیست، جوانان هنوز کنسول ها را بر این دستگاه های قابل حمل ترجیح می دهند.

Jeni Lee Chapman رئیس این مرکز گفته است که نتیجه تحقیق فوق برای اپل خبر بسیار خوبی است و اگر شرکتی بتواند جوانان را به سمت خود جذب کند احتمالا می تواند در سال های آینده نیز موفقیت خود را تضمین کند. او همچنین بیان کرد که معمولا شرکت ها در اتباط با نسل های مختلف دچار مشکل می شوند اما شرکت اپل تا اینجای کار توانسته رابطه خوبی با قشر جوان برقرار کند و این موفقیت بسیار خوبی برای این برند آمریکایی است.

fdfdfdf بازدید : 29 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شرکت ارتباطات زیرساخت در حالیکه طی هفته های اخیر اینترنت از نگاه کاربران به طرز محسوسی با کندی و اختلال روبرو بوده اعلام کرد که در ماههای اخیر هیچگونه قطعی ارتباطی که اثر منفی بر کیفیت ارتباطات اینترنت بگذارد وجود نداشته است!

اینترنت کشور از نگاه کاربران آن طی دو هفته اخیر با کندی و قطع و وصلی های مکرری روبرو بوده که شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی بخش اینترنت کشور عوامل موثر بر این اختلالات اینترنت را تشریح کرده است.

این شرکت با تاکید بر اینکه در ماههای اخیر هیچگونه قطعی ارتباطی که اثر منفی بر کیفیت ارتباطات اینترنت بگذارد وجود نداشته است به تحلیل عوامل موثر بر کیفیت شبکه اینترنت پرداخته و اعلام کرده که “شبکه اینترنت کشور از چند بخش تشکیل شده که تنها بخش شبکه زیرساخت آن در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت است .”

شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرده است: “تعهد این شرکت در قبال این بخش از شبکه این است که پهنای باند مورد نیاز کشور را از تامین کنندگان بین المللی خریداری و از طریق درگاههای بین الملل تحویل گیرد و آن را با استفاده از شبکه زیرساخت کشور که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است به نسبت یک به یک و بدون ضریب اشتراک بین متقاضیان که عمدتا شرکت های مخابرات استانی و PAP ها هستند توزیع کند.”

این شرکت اعلام کرده است که “توزیع دیتا در شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با توجه به ساختار شبکه و بکارگیری بهترین تجهیزات روز دنیا در آن و توانمندی مراکز مدیریت شبکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.”

شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به بخشی از شبکه اینترنت کشور که بخش دسترسی محسوب می شود معتقد است که ” این بخش خارج از حوزه اختیارات شرکت ارتباطات زیرساخت است و مسئولیت ارائه سرویس خدمات دیتا و اینترنت را به کاربر نهایی این بخش برعهده دارد. براین اساس هرگونه نارسایی، عدم رعایت ضریب اشتراک و مواردی از این قبیل برکمیت و کیفیت تجهیزات به کارگرفته در این بخش می تواند اثرات منفی بر روی کیفیت ارتباطات و اینترنت داشته باشد که ضروری و منطقی است در بررسی هرگونه قطعی و عدم کیفیت خدمات اینترنت در شبکه، به مسائل و مشکلات در همه قسمت ها از جمله بخش دسترسی نیز توجه کامل شود .”

به گزارش مهر، ثبات کیفیت ارائه خدمات با اینترنت ۵۶ کیلوبیتی در ایران با وجود حدود ۳۶ میلیون مشترک همچنان یکی از پرچالش ترین موضوعات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورمان محسوب می شود.


منبع : وین بتا

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 141
  • بازدید کلی : 11,709